SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 15 Januari 2010

HARI TERAKHIR BERKHIDMAT DI JURUNILAI

Kesedihan aku tak terbendung lagi. Tidak dapatku tahan air mata yang sedia menemai disaat-saat akhir aku di JB Jurunilai Bersekutu (Johor) Sdn Bhd ini. Berdakapan dengan Wani dan Mazrah pagi tadi amat mengharukan bagiku. Selama hampir 7 tahun disini, hatiku sungguh sayu apabila mengenangkannya. Butir-butir jernih air mata tiba-tiba jatuh berguguran tanpa memberi sedikit amaran pun. Cuba ku tahan tapi aku tidak berdaya. Ntahla, mungkin inilah masanya segala yang ku pendam ku luahkan. Hanya bait-bait kemaafan yang akan keluar dari isi hatiku ini. Aku kena terus kuat untuk mengharungi sesuatu yang aku tak pasti kesudahannya. Semoga segalanya akan terus berjalan lancar kerna inilah permulaan penghijrahan bagiku. Aku akan cuba menjadi yang lebih baik walau di mana aku berada.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan