SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 12 Januari 2010

UNTUK SEMUA KENALAN DI JURUNILAI BERSEKUTU

Maafku pinta buat teman-teman, sahabat handai, kenalan dan sesiapa sahaja yang mengenaliku di jurunilai bersekutu ini. Ingin sekali rasanya aku meluahkan segala rasa yang ada dilubuk hatiku ini, tetapi aku masih belum berani. Terlalu banyak suka duka, pahit manis yang aku lalui sepanjang bekerja disini. Pengalaman berharga yang tidak ternilai ini tidak dapat aku rungkaikan satu persatu terutama yang pernah mengguris rasa, menitiskan air mata, mencemar nama. Sejak 3 tahun lalu bermula dalam tahun 2006, aku mula memendam perasaan tanpa menghirau apa yang berlaku. Bukan aku tak mahu untuk bercerita seperti dahulu, tapi walaupun luka telah hilang, tapi parutnya tetap kekal. Setiap malam aku cuba untuk memaafkan, tapi apakan daya aku hanya seorang insan yang punya perasaan belum boleh menafikan perasaan yang aku tanggung. Terima kasih buat teman yang sentiasa sedia mendengar keluhanku, mendekati aku, memahami aku. Terima kasih kepada bos aku Encik Halim bin Osman yang sentiasa memberi aku ruang dan peluang sepanjang aku berada disini. Memang berat perasan ini meninggalkan kamu semua, tapi apakan daya, aku bukan berhenti tapi meneruskan kerja ditempat lain. Berhijrah. Benarkan aku kawan-kawan. Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan