SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 27 April 2010

MANIK.......





















Jahitan manik ni semua, bukan aku yang buat. Ni hasil kerja kawan2 kat tempat keje ni. Aku dah mula berminat menjahit manit ni, so aku 'snap' la jahitan manik kat baju dieorang tuk aku nye rujukan. Hahaha. Pasni aku lak nak wat kat baju2 batik yang aku beli. Tunggu ha.......

2 ulasan:

  1. cantik la farah..kemas je tgk...

    farah belajar dulu jahit manik ni, nti dah teror hjr tempah la kat farah...blh kan? hehehe

    BalasPadam
  2. boleh.......boleh saja. nanti jadi promoter k. Hajar kan pandai promot barang, cam blog ni.hehehe

    BalasPadam