SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 9 Jun 2010

WALL'S STICKER


Ni 'sticker' pertama aku tampal kat bilik rumah aku.


Kat bilik air pun boleh letak.

Ni 'trend' terbaru yang aku jumpa. Kawan suami aku jual kat tempat keje die. Jadi aku pun 'offer' lah diri nak tolong jualkan kat tempat keje aku. Okla sebab aku dah 'try' dulu. Ramai yang belum penah tengok 'sticker' ni berminat beli. Aku tak tau la mahal ke tak sebab dia jual RM2.50, tapi aku rasa taklah mahal sebab die bawak gi 'office' kan. Nak banding dengan kita nak kuar cari n beli memang ntah bila. Macam bai jual 'carpet' tu. Kalau ada 'member' aku yang jumpa kat lain n harga lebih murah aku pun tak leh nak cakap apela sebab aku pun 'first time' nampak. Aku rasa kalau jumpa yang lawa2 lagi, aku nak beli la. Hehehe.

3 ulasan:

  1. sticker...? hjr pun dah beli sticker tu tp belum tampal lagi pun, hjr beli yg kecik rm2 & yg besar rm5, mmg cantik sticker2 tu & dah jadi trend terkini..

    cantik sticker pilihan fara tu...

    BalasPadam
  2. Nak tampal masa raya ke?o.....kira Hajar dah tau lama la nie eh.......tapi rasanya tak lama ramai la orang guna n makin murah kot. Sebenarnya ada lagi cantik2, tapi takde masa kawan 'husband' kita jual.

    BalasPadam
  3. espresi_af : Cantik aaarrr..nak cuba la, nnt nk datang umh tgk la. Boleh?

    BalasPadam