SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 14 Jun 2010

YA ALLAH, IKHLASKANLAH HATIKU

Ya Allah, hanya Kau yang Maha Mengetahui. Mungkin yang melihat tidak merasa dan hanya pandai berkata2. Yang bersama juga tidak memahami hakikatnya. Sesungguhnya ku tahu, hanya Kau yang Maha Mendengar dan Berkuasa menentukan segalanya. Ikhlaskanlah hatiku agar sentiasa menerima dengan hati terbuka kerana setiap apa yang berlaku ku tahu ada hikmahnya. Buatlah aku sentiasa berhati-hati dalam berkata2, berjaga-jaga dalam perlakuan dan tindakkan. Mungkin caraku agak sukar difahami, tapi ku harap apa yang aku cuba sampaikan akan dapat dimengerti jua akhirnya. Hanya sekadar luahan perasaan. Tak perlu ditanya mengapa. Tak usah meneka siapa. Maafkan aku.......

6 ulasan:

  1. sabarlah fara...hya itu yg mampun sy sampaikan..

    smga hidup kita diberkatiNYA..

    BalasPadam
  2. insyaallah..kalau niat kita ikhlas dan jujur..semuanya akan dimengerti.......

    BalasPadam
  3. Hajar : terima kasih.Amin.

    Wanni : kita tau awak faham apa yang kite maksudkan.tak terkeluar kata-kata maaf bila bersemuka. thanks sebab sudi mendengar.

    BalasPadam
  4. Salam fara,

    Ni masalah apa pulak ni......tp dr kata2 di atas akak spt mengerti apa maksudnya. Simpati sungguh, cdey pun ada...apa2 pun bykkan bersbr. InsyaAllah, Allah sentiasa bersama org yg benar.

    BalasPadam
  5. Tanam dalam diri dgn sifat SABAR. Amik bahan bacaan yang boleh mendatangkan motivasi diri. Itu pendekatan akak tuk ilangkan masalah. Akak ni jenis org suka membaca so yang terbaik buku 'La Tahzan'. Dont be sad!

    Akak tumpang simpati dik!

    BalasPadam
  6. Kak Mas : Thanks.

    Kak CT : Kite nie jenis tak suka baca.tapi i will try. "La Tahzan". InsyaAllah.

    BalasPadam