SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 30 Mac 2012

GREY LA PULAK

Erm......oleh kerana tempoh hayat contact lens aku nie dah hampir ke hujung nyawanya. So, aku terpaksa la cari pengganti kan? Yela, bak kata orang yang patah, tumbuh, yang hilang, berganti. Hehehe. Apela...... aku dah pakai warna Hazel nie hampir 3 bulan tau! Diam tak diam dah 3 bulan kan? So, aku berhasrat nak tukar warna lain lak. Budak perempuan yang jual tu cadangkan Grey. Aku asalnya nak brown je, tapi sebab aku pakai Hazel ni pun tak nampak beza pun, tak jadi la. Try Grey la pulak....... Belum pakai lagi. Tunggu 15 April k sebab yang aku pakai ni berakhir 14 April hayat die. Hehehe (",)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan