SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 14 Mac 2012

HUJAN DI PAGI HARI.....

Jalan Danga Bay sekitar 7.00 pagi

Pagi ini Johor Bahru dilaporkan hujan lebat seketika. Keadaan jalan dijangka menjadi sesak berikutan pemandu kenderaan yang cukup berhemah akan memandu dengan kadar lebih perlahan dari biasa kerana cukup berhati-hati dan peka terhadap informasi terkini.Hehehe. So, sesapa yang rase akan terlewat sampai ke pejabat berikutan bangun lewat, baik lambatkan sahaja pergerakkan keluar rumah tu sebab same je beb!kuar awal2 pun jem, punch card merah gak kan? (jangan tiru n ikut nasihat ini ye).

Pesanan penaja : Kalau rasa2 hujan tu, cepat2 bersiap n keluar jika takut tersangkut di dalam jem yang bukan sahaja akan melewatkan kita sampai tapi banyak makan minyak, masa dan mungkin perasaan gak. (Yang ni leh ikut)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan