SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 28 Mac 2012

PAPAN KENYATAAN

Haa....inilah papan kenyataan aku kat pejabat. Dah macam papan iklan kan?Hehehe...biasalah, wat sendiri.Segala benda aku nak tampal. Ala....saje suka2.Tapi suka2 pun ade gak benda yang penting tau!!! Kalau kita pegi pejabat, baik kite cari sesuatu yang leh wat hati kite senang, senang bile tengok cam papan kenyataan aku ni la, ade bear yang comel. Comel je aku tengok bear tu tersenyum. Tu yang buat aku pun tersenyum sama walaupun ngah marah atau pe2 la...... harap korang pun tersenyum gak di kala ini k....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan