SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 4 April 2012

60KM/J

Erm.....sape agaknya yang bawak 60km/j tu ek? Kat lorong laju plak tu. Ish3.... (geleng pala aku). Hikhikhik.... aku la. Eh!Jangan salah faham k. Hujan la beb! Aku dah la ade perasaan fobia yang lom hilang bila mengenangkan masa kereta terpusing dulu tu. Ala... ape nak heran, semua bawak cam tu. So, kira oklah kan :) Johor Bahru ni sejak dua menjak ni hujan je pagi. Aku penah dengar motivasi pagi kat TV3, masa tu penceramah tu cakap, kalau hujan pagi maksudnya ada la tak kena kat kawasan tu. Yela, zaman sekarang ni susah nak cakap. Dah tahu salah pun buat jugak (motivasi tuk diri aku gak.Hehehe)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan