SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 23 April 2012

BAJU EKPRESS..... 2 JAM 30 MINIT SIAP!!!


Korang tengoklah wajah tak bermaya aku. Berkejar2 nak gi yassin jemputah khas kat Taman Sri Pulai, last2 tak dapat nak masuk rumah.  Maybe korang tak faham, meh aku cerita. Gini ha, memang dah tau awal yassin kali ni kena pakai baju sesondon yang dah dibeli dan dapat awal bulan lepas. Aku pun dah hantar 3 minggu lepas. Yela, manelah kite tau apa nak jadi mak kepada tukang jahit ni sakit. Nama tukang jahit tu Siti. So, Siti balik kg seminggu.Jadi banyaklah baju2 urgent yang terbengkalai. Tapi oleh kerana aku tak leh nak pakai baju lain, die gagahkan gak hati potong kul 12.30 sampai kul 3.00 baru siap.

Yassin aku kul 2.30, kira masih sempat sebenarnya. Maka, aku pun bergegas la cepat2...berkejar2. Sampai2 je, Adif tido dalam kete la. Adif la nak sangat ikut. Erm... Hampeh! tak dapat gak gi. Aku balik n amik gambar wat kenangan yang aku sebenarnya dah bersiap. Hehehe.... Tapi aku pun memang letih sangat sebab rase lom dapat berehat sejak balik dari KL :)