SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 13 April 2012

BORANG PENDAFTARAN SPA8?

Aiikkk!!!! Sape yang nak daftar borang nie ek? Aku ke? Hehehe.... Ni la, aku nak bagi tau, sebagai kak ngah ni, banyak tul yang aku kena buat tuk family. Tengoklah, tengok adik2, nak mohon keje pun aku yang nak kena daftarkan. Haaiii... Time aku dulu tak sape pun buatkan, semua wat sendiri. Huhuhu. Ni dah dijurung jari pun nak akak die ni yang buat. Tapi..... aku tak kisah la sebenarnya, aku gak yang galakkan. Aku rasa bertuah dapat tolong adik beradik ni.

Maybe korang tak tau, aku anak ke 2 dari 5 beradik. Tetapi sepanjang hidup aku ni, aku lebih ke arah anak sulong. Bukan sebab akak aku ade pe2, tapi ntahlah. Maybe dieorang lebih selesa ngan aku atau.....aku ni susah nak tolak kalau orang minta bantuan kot. Mudah simpati. Ntahlah...... Semoga adik aku akan dipanggil temuduga dan dapat berkhidmat dalam sektor awam :) Doakan sama ye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan