SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 23 April 2012

HAH! NANI ANAK PAK ANJANG KAWIN?

Ha... ni la nak story ni, rabu masa aku sedang menunggu kereta nak gi KL tu, mak ada call kata Pak Anjang jemput anak die Nani nak kawin Ahad, 22/04/2012. Manenye tak terkejut, tetiba je kan... Tapi memang dari tahun lepas kami dah diperkenalkan ngan bakal suami die tu. So, terkejut tu sikit je la.... Cumenya hari yang sama ni aku ade jemputan yassin khas dari taman lain. Ntahla....malam tadi pun aku aku tak dapat nak gi Program Keluarga Sakinah disebabkan kepenatan pulang dari KL. Erm...layan je la gambar kami ni ye....


Yang ni kategori mesti amik gambar bersama. Kang die jelous aku gambar sorang2.... Hahaha... Jangan marah ye sayang....


Keluarga Makcik nun disana ngah makan....


Diampit dua orang sepupu yang cantik2...Anak2 Makcik. Kiri : Emma & Kanan : Shikin



Yang comel macam anak cina ni lak, anak Pak Andak, Fisya namanya...


Poksu. Seusiaku tapi lahir bulan 11


Ammar Fahri suke anak2 dara agah die. Erm... tu semua makcik2 awak la Mar....