SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Ahad, 22 April 2012

NAK LUAHKAN KE TIDAK? TAPI PADA SIAPA....

Aku sebenarnya ade cerita satu malam yang ingin sangat dikongsi ngan seseorang, tapi aku bimbang akan mengaibkan orang tu. Mungkinkah aku kena cakap ngan orang yang tak kenal dia? Tapi siapa? Hati ni masih berbelah bagi. Walaupun aku ade family, suami, kawan n adik beradik, tapi aku mesti bijak memilih siapakah yang perlu mengetahuinya. Mungkin cerita ni biasa je, tapi ntahlah. Penilaian, penerimaan dan pandangan orang ni berbeza, last2 aku gak dipersalahkan. Seram pun ade waktu tu. Isshhh.... tak leh nak lupe la kalau tak luah. Erm.... syukurlah, aku pandai mengelak. Kalau tak, tak tau la apa nak cakap..... Tapi yang aku pasti, silap aku la. Manalah tau, nak jadi cam tu kan. Aku tiada niat pe pun.... Sungguh!!! Mungkin N3 ni aku terpaksa gak paparkan sebab aku nak menjadi ingatan pada diri aku sendiri. Next time, NO!NO!NO! (psss....kalau ade yang terasa ini pasal die, ni bukan pasal kamu lah, tapi orang lain sebab die tak tau pun blog aku ni)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan