SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 6 April 2012

REZEKI JANGAN DITOLAK

Kata orang "Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari" :) Begitulah aku seminggu ni. Memang aku tak nafi ramai yang belanja makan bilamana aku tak bawa bekal. Rezeki Allah, siapalah yang boleh agak kan? Turn aku bila pulak ek? Erm.... doakan permohonan pelarasan gaji aku dipertimbangkan, disokong & diperakukan serta lulus k. Aku tak janji, but InsyaAllah adelah rezeki kawan2 lak. Nak cakap pasal minggu ni je orang belanja makan, rasanya baru je Kak Ita belanja sarapan hari tu, pastu dia belanja lagi Nasi Udang Penyet, then semalam Puan Fatimahtul pagi belanja sarapan mee hoon sup, tengahari lak Akim belanja KFC Family Feast. Hari ni lak pagi Ahmad dah belanja Mc.D Breakfast Special & tengahari...... inilah santapan ku. So, aku bersyukur sangat kerana rezeki tu sentiasa hadir terutama waktu memerlukan :)

Makanan yang ku pilih.......

Makanan yang tersedia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan