SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 21 Mei 2012

BIDAN TERJUN....

Dah isnin rupenye hari ni...cepat tul masa berlalu minggu ni.... Tapi nape aku rasa cam lama lak tak update blog ni ek.Hehehe... Nak jadi citer jumaat lepas sebenarnya aku bolehlah dikatakan bidan terjun sebab tak semena2 kena naik Bukit Aman. But it's ok sebab first aku pun ngah tak bz n kat sana aku dapat jumpa sorang pegawai yang dulu bertugas kat pejabat n dah bertukar kat sana. Dah 2 kali gagal n jumpa, n jumaat tu kira berjaya la. Lama gak borak. But aku bukan ber'dating' berdua, ngan pemandu sekali.Nak2 pemandu tu dulu selalu bawa tuan gi mana2. So, no problem. Dia kata pasti kalau naik lagi die nak ajak kami makan kambing. Erm... minggu ni cam kena g lagi but tengoklah dulu , tunggu arahan sebab masa aku g ni pun ada yang bising2... Malas nak story sebab hari ni puasa :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan