SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 15 Mei 2012

HADIAH HARI IBU

Sabtu sebelum hari ibu tu, kami dok jalan2 cari hadiah sempena hari ibu. Mula2 aku fikir nak bagi baju pasang kat emak & mak mertua aku, tapi cari punye cari semua takde yng berkenan.So, aku memilih untuk belikan blaus. Masalahnya aku tak tau lak saiz mereka ni... Nak jadikan citer,mula2 tu dah cun dah aku amik saiz tu. Tapi....biasalah tangan ni gatal, amik letak, amik letak, last2 terambil yang saiz agak kecil..... Da satu hal mak mertua aku kena datang lak kat kedai tu sebab nak tukar saiz.... Fara....Fara....



Suka tul Ammar naik mainan ni.


Adif bersama ikan Gappi nyer...


Time Ammar lak main mainan cam ni. Zaman Adif dah berlalu.....


Adif nak gambar gak.....

 

Mama pun sama :) (tembam tak aku? huhuhu...timbang bukan kurang 3kg, naik 3kg adalah... nak diet ni...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan