SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 8 Mei 2012

PANDAI TUL PAW AKU.....


Erm...tengok la anak2 sekarang ni. Pandai tul kan. Nak2 time mak ayah yang tak bermaya nak tolak permintaannya. Erm...ni la mainan yang Adif dapat setelah memujuk rayu aku :) Aku ni dah la susah nak katakan tidak. A'ah ek....memang perangai aku cam tu la. Teringat lak kata2 Am, member aku masa kat Uitm, Shah Alam dulu. Masa tu member bilik tu asyik ajak keluar malam (malam kategori aku kul 8.00 hingga kul 11.30 malam ye), makan kat luar. Kat Seksyen 2 ..... aku cube mengelak tapi selalunye tewas. Kesian kat kawan2. Hehehe..... Pastu bila mengadu kat Am, Am kata " Tu la Dilla, cuba ko katakan tidak". Erm.... macam mana nak ubah diri ni kan. Kesian melampau. Hahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan