SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 21 Mei 2012

TEMPAHAN JAHIT MANIK

Erm.... rasanya tuk tahun 2012 ni, inilah pelanggan pertama yang tempah jahit manik ngan aku. Dah lama gak aku tak mengaktifkan diri dalam jahit menjahit ni, melainkan tuk baju sendiri yang aku rasa agak kosong.... n bila tengok manik2 lebih tu ngam la ngan baju. Ade gak yang tak match, tapi aku balun je. Hehehe.... Ina yang minta aku jahit ni sebenarnya pelanggan Siti. Siti tukang jahit baju aku :) Thanks ye Siti......

Baju siap lengan.....

Misi berjaya....

Ina minta baju die jahit lengan, tuk anak lengan n leher.... syukur sangat sebab kalau nak tau, manik ni ngam2 je tau.... risau gak aku masa nak abiskan jahit leher ni, bukan pe, ape ade hal kan, abis belikah! tapi aku dah tanya ina, die budget dalam RM bape? kalau beli lagi, bertambahlah bayarannya kan, guna sikit lak.So, tak nak la kan :) Harap Ina puas hati. Takpe, aku dah say sorry dulu kalau ade yang kurang pada pandangan mata Ina.

2 ulasan: