SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 11 Jun 2012

DURIAN OH DURIAN


Bertungkus lumus membukanya :)


Habuan yang tidak menghampakan.

Ai....cakap tentang durian ni, memang tak leh nak elak la kalau aku. Mula2 bau je dah berasa kat tekak ni. Mujurlah mak aku pandai melihat2 durian mana yang ok tuk aku bawak balik rumah. Ni la die, luar nampak hijau, susah dikopek, tapi isinya.... Memang terbaik la.Sedapppp..... Durian ni dibawak oleh Makcik dari kebun arwah atuk masa kat kenduri rumah Poksu. Ermmm bila dah jumpe & makan durian lupe plak kat suami.Sorry ye bang.....Hahaha. Makcik2 kata Ahmad merajuk, so aku kata ngan mak, asingkan satu tuk Ahmad. Tu yang mak pilih tu. Konon2 tu biar die makan sorang kat rumah. Tapi.... dah namanya durian, last2 aku gak yang makan banyak :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan