SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 1 Jun 2012

PENJAJARAN IPOH......



Akhirnya....hari ni dapat aku ruang untuk mengemaskini blog yang dah agak lama aku rasa ku tinggalkan.... Semua gara2 kerja yang mendatang, mendadak n semua la..... Salah satunya pasal penjajaran ni. Lihat, dimanakah aku kala ni... Haa.. sah kan aku di Ipoh, cam cerita aku sebelum N3 ni.Erm....letih, masa buat ni. Ish!!!bukan sebab buat ni, sebab masa kena gi ni keadaan sangat huru hara. Susah la nak khabar cam ne. Kiranya kecoh.... Biarlah aku simpan. Kalau ade yang terasa ingin tau, hubungi aku k. Memang ingin sangat aku luahkan apa yang terbuku dihati ni :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan