SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 27 Jun 2012

PRA BULAN MADU (HARI KEDUA) - CAMERON HIGHLANDS

Ok... Mari kite lihat gambar aku kat Cameron Highlands k. Jadual kami bermula kul 8.00 pagi keluar dari rumah Amy & Ieda. Cian Ieda kena wat sarapan tuk kami. Mujurlah plan keluar awal sebab rupenya Amy keje overtime. Yang paling syok aku kul 6 dah mesej Mai ngan Syed kata nak gerak kul 7.30, dieorang punye la bagus, kul 7.40 call aku kata mane kiteorang sebab tengok tak muncul2. Kebetulan waktu tu hujan, so aku wat alasan hujan, tak leh nak kuar awal. Hehehe. Maaf ye Mai & Syed :) (Sebenarnya dari kul 7.30 tu kami senang lenang bersarapan. Hehehe)

Ladang Teh Boh

Ammar pantang dapat turun pijak tanah :)

Dipuncak 174meter.....

Adif dah macam budak bujang gayanye :)

Brinchang.....

Area kebun strawberi.Macam kat luar negara kan?

Strawberi yang diintai.....Kecil ke kan pokoknya.

Makan kat Tanah Rata

Beli cenderahati tuk kawan2 kat Tanah Rata gak :)

Ahmad n anak2 pulak

Aku, Komai & Ammar :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan