SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Sabtu, 23 Jun 2012

SPONSOR BULAN MADU :) THANKS

Ok...aku pun tak tau nak mula dari mana, tapi sebelum aku mula menulis, menaip, buka cerita n pe2 la, ingin sekali aku berterima kasih pada rakan, kenalan, sedara n bakal sedara yang boleh dikatakan telah sudi menerima kehadiran kami walaupun ngah pertengahan bulan. Rasanya sebelum ni aku pernah coretkan ucapan ini, tapi aku rasa masih tak cukup tanpa menunjukkan bukti aku bersama mereka kala itu. So, cam biasalah aku snap la gambar sekitar mereka kan......



Hari pertama makan tengahari di taja oleh Wadi. Ala...yang aku dah story b4 this :) Restoran ni kat Sungai Buloh, dekat ngan area The Store. Aku makan Nasi Beryani Kambing, terasa sangat daging kambing yang manis tu....banyak lak tu. Tak abis makan (mentang2 free).


Makan malam n penginapan hari pertama pula, siapa lagi kalau bukan di rumah Ieda & Amy kat Seksyen 6, Shah Alam. Cian dieorang tunggu kami balik kul 10.00 malam baru makan.Masakan ala kampung....


Hari kedua, penginapan, minum petang & makan malam diaturkan oleh family Fizan & Yati... Ni anak die Muaz. Rumah kat Seri Iskandar, Perak. Rojak tu kuah die memang best, malam lak aku dah lupe la, tapi still sedap n so good.....


Hari ketiga : Tengahari memang terbaekk la, family Syed kat Sungai Siput, Perak masak ikan masak gulai tempoyak,ikan bakar air asam, sayur campur letak ayam sikit n ayam masak sambal....Perut ngah lapar.Sedap... Ammar dah wat sepah, nak tambah malu. Tapi mak die cam faham, terus bekalkan tempoyak :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan