SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 2 Julai 2012

JANGAN TIRU AKSI INI !!!

Mane gambarnya kan? Memangla tak leh nak upload sebab tak leh tiru. Hehehe. Bukan cam tu la, sebab aku tak leh nak amik gambar sebab aksi yang aku maksudkan ni ialah aku sendiri pagi tadi memandu kereta sambil anak2 (Ammar & Adif) dipangku di kiri dan kanan peha aku ni. Bayangkanlah, macam mana bila aku nak membuat pusingan 'U' tu. Asalnya Ammar nak susu, dah cantik da aku letak kat kerusi sebelah pemandu. Bila amik Adif, Adif nak aku teman die kat tempat duduk belakang cam hari2 biasa. Aku cakaplah, sape nak pandu n cadangkan die dok depan ngan aku. Die cepat je, tapi Ammar lak tak tahan, nak gak dok ngan aku. Haa...senang, dua2 sekali aku suruh duduk kat pemandu tu. Syukurlah rumah penjaga tu satu taman n tak jumpe la jangan besar, jalan dalam taman aku je. tapi bawak punye la slow...marah agaknya orang sebab dah la masing2 berlumba2 nak gi keje kan? Hehehe :) Jangan tiru tau.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan