SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Sabtu, 21 Julai 2012

JAWATAN KOSONG !!! CEPAT3......

JAWATAN KOSONG!!! Berminat menjadi crew restoran? Menurut Zizou Les Bleus, katanya "crew rest0ran diperlukan di rest0ran Periok, Beriani Gam Johor , bkt rahman putra sg bul0h" sekitar jam 11.35 malam 20/07/2012 masih memerlukan minimum 5 orang n maksimun 10 orang....... So, apa lagi, sape yang sememangnya berminat & ingin berkecimpung dalam kerjaya ini dipersilakan. Alamat serta lokasi leh tengok post wall saya sebelum ni :) Good Luck!!!



Ha...Ni betul2 punya bukan main2. Kalau korang nak tau, sepertimana yang aku penah khabarkan sebelum ni, aku ade pages kat FB. Pagesnye @Diella Lovely Store atau cube klik kat sini http://www.facebook.com/AdiellaLovelyStore?ref=hl , boleh tak? Kat sini ada alamat & siap gambar kedai tu lagi. Boleh la try pada sesiapa yang sedang mencari pekerjaan dan tinggal berhampiran :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan