SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 10 Julai 2012

MARI BELAJAR MENGAYUH BASIKAL

Erm...biasalah, bila dah awal pagi cam ni, baru leh bangun update blog. Aku baru pas entry gambar baju sulam kat page ALS (@Diella Lovely Store) tu. Mata memang dah mengantuk ni, tapi still nak update citer yang dah berlalu beberapa hari sambil melihat2 ranking pembacaan pembaca kat akunye blog ni. 

Wah! nampaknya lirik lagu Dejavu Di Kinabalu tu mencanak orang membacanya. Maybe sebab citer tu tengah hot n feel tu telah sampai kat hati dieorang, nak2 minggu ni minggu akhir :) Aku akui, aku pun tak kurang perasaannya tu, macam dapat rasa bercinta & berlakon dalam tu. Amboi puan fara ni kan....berangan!!! Hehehe. Ok what? Bukan senang orang yang dah berumah tangga, beranak2 nak dapat feel zaman bercinta cintun tu tau..... Ala, maybe lagi satu sebab sekarang ni hati sedang merindui seseorang kan, tu yang bila tengok citer tu, sampai ke hati. Ewahhh... Hehehe.

Oklah, berbalik pada story asal aku, aku nak N3 gambar anak2 bermain basikal masa beberapa hati yang lalu. Yela, saje sibukkan diri mereka biar tak terasa rindu kat ayah dieorang kan?Eh2!bukan aku tak nak dieorang rindu, risau kalau terlalu rindu kang sakit lak.Ayah dieorang gi mana? La... kan dah cakap sebelum ni, gi UUM, lawan sukan antara universiti. Khabarnya dapat gangsa. Tahniah ye sayang....

Ammar naik dulu ye....

Meh Abang Adif ajar

Mari main pasir......

Bergambar sejenak :)


Kini giliran Adif lak!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan