SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 28 Ogos 2012

KELULUSAN YANG DINANTI

No. Pendaftaran

Nama Perniagaan

Akhirnya....... terjawab segala persoalan yang bermain dimindaku mulai 02.08.2012 yang lalu. Syukur sangat sebab permohonan kebenaran menjalankan perniagaan aku telah diluluskan. Sekarang, barulah lega nak kembangkan perniagaan. Hehehe. Ni nama perniagaa aku. Kalau korang perasan dulu namanya @Diella Lovely Store tapi dek kerana lom ada kedai so Store tu tak leh guna aku ganti House n @ (Simbol) pun tak leh guna jadi gunala A. Kesimpulannya jadilah ADIELLA LOVELY HOUSE. Oleh yang demikian, sesiapa yang terasa nak jengah pages aku kat FB, aku tetap guna @Diella Lovely Store sebab tu la nama asalnya n dah susah nak ubah n tarik 'liked' orang :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan