SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 10 September 2012

BOLA FUTSAL BIRU TU ADIF FARHA PUNYE LA....

Erm...Lama dah nak N3 citer pasal bola futsal ni, tapi tak berkesempatan. Maklum ajelah asyik sibuk menyibukkan diri :) Hehehe. Aku sebenarnya malas gak nak citer hal budak2 ni, tapi tu la realiti sekarang kan. Mungkin kalau nak banding aku dulu main bola buah kelapa kering, main baling selipar, bola tin, kira susahlah nak jumpe bola betul ni, tapi budak2 sekarang lain, bola futsal tuk budak2 pun ada & mampu dibeli ibubapa untuk bermain. 

Nak dijadikan cerita, masa Aku, Adif & Ammar temankan Ahmad bermain futsal, ada anak seorang member ni bawalah bola futsal kecil die, mula2 tu elok je main berdua, pastu gaduh sebab die kata Adif tak reti main, Adif tendang dekat, tak reti tendang jauh n laju. Sebenarnya dia tak leh terima sebab tak dapat tangkap bola yang Adif sepak. Pastu Adif kata dia menang. Ye la, budak2... Aku biarkan je. 

Tapi bila Adif buat muka n duduk kat tepi dinding tu diam je, mata berair, bila aku tanya marah2 sebab budak tu (besar dari adif usia n badan die) tak bagi main, kesian lak aku tengok. Apa lagi, tengok duit pun ada, mahal pun mahalla. Lagipun bola tu fikir2 leh guna lama, bermain bersama n salah satu sukan, aku belila.

Bola Futsal itu

Nama, Harga & No. Phone siap tertera ;P (sebab orang kata mahal, tak tau la kan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan