SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 14 September 2012

INGIN LETAK JAWATAN SEBAB SESEORANG?

Erm....sungguh aku tak sangka khabarnya seorang kawan sanggup nak berhenti kerja kerana tidak tahan dengan layanan seseorang didalam pejabat. Syukurlah aku dah melepasinya dengan mendapat tawaran bekerja kerajaan, kalau tak, mungkin aku gak akan buat cam tu. Tapi yela, rezeki die, seorang member ajak join company die (Ai...mesti korang tak faham apa aku merapu ni kan)

Takde, baru2 ni aku gi beraya rumah member2 lama, banyak staff yang dah tidak bekerja disitu rupenye n banyak sangat info yang aku dapat. Apa yang pasti, aku ingat setelah hampir 3 tahun aku meninggalkan jawatan tu, si dia akan berubah, rupanya makin teruk, semua dijadikan musuh, nak2 yang dok pegang jawatan aku tu. Erm.... bila agaknya die nak berubah kan? Semoga dia cepat sedar :)

2 ulasan: