SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Khamis, 11 Oktober 2012

NAIK BAS TAMBANG, SYOK......

Tiket bas

Oklah....Oleh kerana masaku terlalu terhad, jam pun dah menunjukkan hampir kul 5, ini je la yang sempat aku citerkan pagi2 sebelum subuh ni :) Aku nak citer pasal naik bas..... Lama benar tak naik bas. Seingat aku masa yang aku penah N3 gambar Komai, Adif & Ammar. Tu jela, masa nak raya. Erm...kali ni aku nak citer yang minggu lepas aku balik kampung, Mimit pun ada ngan anak2 dia, saje je la aku ajak Komai gi beli barang2 cam kain felt tu sambil tunjuk kedai kat Simpang Renggam tu. 

Syok memang syok sangat perjalanan kali ni sebab aku kena dukung Ammar yang beratnya ntah dak bape kg sekarang dari kampung sampai ke bus stand baru yang boleh dikatakan ambil masa setengah jam jugak la. Pehhh!!! sengal2 tangan aku dibuatnya. Mana taknya, dah nak dekat 1km tu.... Dengan keterikan panas mentari, memang berbaloi2 la pakej tu. Hahaha....

Tapi.... sebenarnya apa yang buat aku seronok ialah keadaan kami masa tu, Mimit sibuk dengan Shadiq, Aku la ngan Ammar, Komai? Apa lagi, jadi mangsa jaga Shamimi n Adif la. Dengan berpeluh2 masing2, pastu Ammar lak dalam bas siap menyanyi2 riang.... Hehehe :) Kepenatan, keletihan, kehangatan yang kami rasakan sangat berharga sebenarnya. Bukan senang nak kami temui saat tu lagi sebab aku ke situ pun tuk beli sikit barang2 persiapan kawin Komai. Jadi, bila dia dah kawin nanti, ntahlah kan. Aku doakan semuanya berjalan lancar :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan