SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 15 Oktober 2012

NEW HP & NO...... WHY?

My New HP

My New No


Erm...Kenapa ek? Kenapa aku perlu hp & no baru? Adakah ingin melenyapkan kenangan kawan2 lama atau ....... Hehehe.... Jawapannya ialah..... Tunggu..... Hahaha :D Memain pulak aku kan? Sebenarnya aku ingin mengeratkan hubungan yang lama aku biarkan sepi :) Ala..... cam ne nak mula aku pun tak pasti la.... Ha, cam ni citernya. 

Aku ni seorang yang tak amik kisah sangat hal2 perkembangan terkini hp or gadget masa kini ni. Apa yang ada, itulah yang aku guna. Bak kata seorang teman " Fara ni tak kisah semua ni, yang penting dia dapat berjalan " Yup! betul tu, memang aku tak kisah. Tapi..... Disebabkan kat pejabat tu, kiri kanan, depan belakang dok ber whatsapp sana, whatsapp sini, so hati kecil aku ni mengintai la kan, apa yang best sangat. Atas sokongan ramai n dasar ingin tau, aku pun download la. Bila da download, aku terjumpa penemuan yang tak disangka, rupenye ramai dikalangan kawan2 lama aku terutama di JBSB menggunakan applikasi ini. Apa lagi, berbunga2 la hati ni kan. Excited sangat..... But.... hp sony aku xtau nape, xleh la nak guna service tu kecuali... (aku kot yang tak tau)

Habis....bila da gitu, hati ni rasa still nak gak whatsapp tu. Tak sempat tunggu gaji, aku ajak Ahmad gi beli. Bukan nak yang mahal, tapi asal ade :) So pasni sape yang ade Whatsapp tu leh le kite berchatting dengan syarat pat aku ade wireless (Wifi) Hahaha.... Yang bab no baru tu, aku letak kat hp lama sebab setiap barang ni kan ade kelebihan n kekurangannya. Lagipun hp tu pemberian Ahmad, sangat berharga :) Thanks sayang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan