SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Ahad, 21 Oktober 2012

PENYERI BAJU RAYAKU

Baju raya tahun ni

Kalau wat kat leher pun cun gak ni :)

Ha... kalau korang perasan baju raya aku ni masa raya ritu lengannya nampak kosong je sebab memang aku tak sempat nak buat pe2. Niat dihati tu kalau ade masa n sempat nak diserikan dengan manik yang sarat & padat hasil pemantauan dari jengahan kat laman web, blog n mana2 dalam internet  ni. Tapi tu la kan... Bak kata kawan tu, keadaan...

So, kalau tak silap aku dalam 2 atau 3 minggu lepas, masa aku balik kampung yang naik bas ngan adik2 tu. Aku belilah manik sekali. Memang ade pasang angan2 kalau balik tu nak hiaskan baju ni ngan manik.Hasilnya seperti ni la, tapi tak la sesarat n berat yang aku plankan asalnye sebab banyak sangat yang aku nak buat kalau da sampai kampung tu :) Nak2 adik aku, kalau aku balik dia terus amik off masak. Aku gak la yang kena.... Tapi takpe, aku suka.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan