SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 21 November 2012

PATAH TUMBUH, HILANG BERGANTI

Pengganti Shida, nama dia Sidah gak. Comel tak? Teddy bear aku la. Hahaha :D

Ha...Kalau dulu namanya Roshidah. Yang datang ni namanya Norasidah. Lebih kurang kan? Oleh kerana kami susah sangat nak membezakan nama pada sebutan, kami gelarkan Shida tu kepada Shida Kulai. Hehehe... Erm...aku sedar akan segalanya, jadi aku faham2 je la.Eh!apa aku merepek ni kan? Takpe, kalau korang tak faham, tapi aku pasti Shida & Linda faham :) (Suka tau "mereka' tu Shida & Linda, cian tak kat akak. Hahaha..... Awak, saya)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan