SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 21 November 2012

RENTETAN PERTUKARAN SHIDA & LINDA

Yah!!! baru dapat peluang update. K la, tanpa buang masa aku nak n3 citer pasal last day Shida n Linda berkhidmat kat pejabat aku. Takde pe pun, cuma dari pagi menghitung nak nangis ke tak petang tu. Hehehe. Tu yang pagi aku pakai lens, pastu terus tukat spec. Susahla nak cakap hati perempuan ni, pantang tersentuh sikit, mengalir air mata. Aku memang dan plan siap2 tulis je dalam kad kat hadiah yang aku bagi tu, tapi tu la dieorang ni, nak gak berucap, dah mengalir gak air mata aku. Huhuhu.

 
Shida akan bertukar ke IPD Kulaijaya

Linda akan bertukar ke Balai Tiram

Mereka pun bagi aku hadiah gak. Tapi bukan tuk aku sorang je, satu opis la kan.

Eh!kenapa baju aku lain, takkan menagis sampai basah baju kan? Hehehe. Ni gambar sebelum last day tu, kami raikan dengan Pizza Hut

Mungkin aku lupe nak cakap, masa last day tu pun makan Pizza gak. Tu yang malas nak upload gambar tu :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan