SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 12 November 2012

SAPE SURUH TAK CAYA???KAN DAH KENA....

Haa....kan pagi2 dah kena ngan aku. Aishh... apa la. Sorry la puan kalau rasa aku ni 'terlebih' pandai berkata-kata. Sape suruh tak caya, aku kata takde tu takde la maksudnya. Erm.... sorry ye fredz coz tetibe je cam berangin. Hahaha... ntahlah, aku ni malas nak citer panjang, yang penting pagi tadi ade seseorang ni dia tanya satu benda pada aku, aku katalah takde. Dia tanya lagi, aku kata takde. Pastu tanya lagi, aku kata lagi takde. Pastu dia kata dia dengar ada orang kata, pe lagi....berdesing je telinga ni kan, aku kata "Tu la Puan, Puan suka sangat dengar kata orang sape suruh" Haa... kan mendapat ngan aku. Dah terang2 dia tanya empunya diri ni kan.... Aku ni sebenarnya memang dah kaji da, tahap kesabaran aku 3 je. Kalau dah melebihi tu, pepaham ajelah..... ;-P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan