SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 13 Februari 2013

SEDONDON BARU CANTIK...HEHEHE

Ok....kali ni aku menyerah kalah sebab dulu aku penah mengeluarkan kata-kata yang tak suka baju sedondon ni, tapi bila Adif mula bertanya mana baju dia yang warna sama ngan Ammar masa raya tahun lepas, aku mula decide pasni kalau nak beli baju tuk dieorang mesti sama colour. Dah tu, alang2 sama warna, baik terus sama je kan? Pastu lak, dah alang2 anak-anak baju sama colour, tak salah la kalau ayah ngan mama dia pun nak join sekali. Ye tak? Hehehe.... Bijak tul berkata-kata bila nak betulkan keadaan aku ni kan? Erm... maybe tu kelebihan yang Allah beri pada aku. Hehehe... Masuk bakul, angkat sendiri la pulak ek... Hahaha....

Tema majlis diambil selepas melihat baju Rozita Che Wan dalam iklan Sapi Rania... Ungu Gold.

Tema tak tau dapat dari mana, tapi yang pasti aku pun main redah je. Asal sama, tapi bukan sama ngan pengantin, sama ngan suami ngan anak2 la. Eh! silap, baju aku beli dulu, so aku paksa rela mereka ikut warna baju aku. Hehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan