SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 13 Februari 2013

ULANG TAHUN AMMAR FAHRI YANG KE-2


Selamat hari jadi....... Selamat hari jadi....... Selamat hari jadi Ammar....... Selamat hari jadi.......


Haa.... suara gerangan siapakah itu... Hik hik hik... Siapa lagi, kami la.... Erm... nampaknya sambutan ulang tahun Ammar sama je macam tahun lepas, tiada yang istimewa melainkan ingatan kami yang sangat beharga dan tak ternilai harganya. Ammar lahir pada raya cina tahun 2011 iaitu 03.02.2011. Hari pertama sambutan raya cina. Kalau tak tau la kan, saja nak bagi tau. Tarikh lahir 03 Februari tu sama ngan tarikh lahir kakak aku, siapa lagi kalau bukan Kak Ana, teman baik aku Wani & kawan yang amat berjasa sewaktu aku praktikal dulu yang tolong bawakan bantal, baldi dan sebagainya ke rumah sewa iaitu Nasrim. Selamat menyambut hari lahir gak kat kamu bertiga, semoga berbahagia hendaknya.

Hadiah Ammar pada kali ni, Ahmad belikan meja belajar tu, aku baju yang Ammar pakai n kek Angry Bird tu la. Erm.... tak sangka, da besar da anak-anak aku. Adif pun dah masuk tadika tau... nanti aku N3 masa Adif mula masuk tadika ye. Oklah... untuk Ammar Fahri " Mama doakan Ammar sentiasa sihat, berbahagia, berjaya dan di rahmati Allah selalu hendaknya...."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan