SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 29 April 2013

AKU MASIH BELIA - Rebat RM200 tidak dipersia

Samsung Galaxy S III Mini

Percuma dengan pakej maxis

Aku masih belia....erm.. macam tak percaya lak leh dapat gak Rebat RM200 SKMM ni sebab umur aku bulan Julai nanti baru 31 tahun, kira sekarang tergolong dalam belia gitu. Ye la, belia kan 21 hingga 30 tahun. Hehehe. So, untuk tidak mempersia2 kan pendaftaran berjaya yang aku buat, baik aku guna, tul tak? 

Masa aku awal nak guna rebat tu, aku dah order Samsung Galaxy S III, tapi tunggu punye tunggu sampai 10 hari, takde. Rupanya memang stok takde n S 4 plak dah kuar, so die kata promosi dah takde. Kalau nak mini ni ready stock, promosi rebat handphone kira percuma (sebab harga RM200 tuk pakej ni) cuma kena amik pakej talkmore28 + 1GB internet, kira komitmen RM76 sebulan. Fikir punye fikir, aku amik je la. Dan hasilnya seperti yang digambarla kan? Hehehe. So, skrang aku kembali ber Whatsapp dan terbaru WeChat ler.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan