SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 15 Mei 2013

SUNGGUH BZ MINGGU NI - Bz ngan urusan peribadi.Hehehe......

Erm... kalau korang nak tau, minggu ni memang aku sibuk ke hulu ke hilir wat urusan peribadi. Selagi tak diurus n settle sebelum bulan 7 ni, rase lom lega. Dengar cam lama lagi je bulan 7 kan? Tapi bagi aku sekejap je sebab dalam bulan 6 ni lagilah banyak yang perlu aku siap n sediakan. Doakan segala urusan aku berjalan lancar ye.

Aku bukan apa, tak tau la, tapi rasa kalau dapat biarlah plan yang diatur tu dapat diselesaikan satu persatu dengan sempurna. Aku tau, kita hanya mampu merancang. Ni pun kira aku bersyukur sangat sebab CIMB Bank kata apa yang aku perlukan tu maybe amik masa dua, tiga minggu atau sebulan tapi kuasa Allah siapa yang leh duga, seminggu aku dah dapat. Syukur kerana dipermudahkan. Esok aku akan berurusan lagi, hope cam tu la gak. Dipermudahkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan