SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Selasa, 23 Julai 2013

07 JUN 2013 PERNIKAHAN IBU MERTUA - Haa....... terjawabkan sape yang bernikah?

Haa.......nape? Terkejut? Janganlah terkejut sangat. Pernikahan di usia tua bukanlah satu benda aneh, ganjil, janggal atau tidak boleh diterima lagi dikalangan kita. Zaman moden beb!!! Yang penting jodoh. Kalau dah jodoh tidak ke mana. Aku tak mau komen lebih2, tapi aku doakan agar ibu mertua aku berbahagia hendaknya disamping suami baru. Bagi aku, eh! tadi kata tak nak komen, tapi nak mengulas gak tu. Hehehe. Bagi aku, ada baiknya mereka ini disatukan kerana masing-masing saling memerlukan. Memerlukan bagi seorang ibu atau bapa tunggal yang kematian suami atau isteri di usia tua adalah lebih kepada teman bicara (Itu kata kebanyakkan orang yang aku jumpa la). Erm....... mungkin ada benarnya. Well, kita lihat saje la kan :-)


Penyerahan Mas Kahwin

 Bersalaman setelah ikatan sah

 Baru leh amik gambar berdua-duaan

Makan damai di rumah Bapa Mertua

Hantaran dari Pihak Lelaki

Hantaran dari Pihak Perempuan

Bilik Penganti Baru :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan