SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 4 September 2013

SIBUK DENGAN PAGE PULAK SEKARANG - Adiella Lovely House

Dropship...Dropship...Dropship. Ya, sekarang aku tengah menyibukkan diri dengan meng update page aku yang lama dah menyepi. Hasil daripada pertanyaan dengan beberapa orang, aku rase aku suka yang satu ni sebab aku pun suka pakai maxi @ dress. Buat masa ni aku cadang satu dulu, kalau da makin ok, aku akan try campur dengan produk lain lak. So, kalau korang senang2 & nak jamu mata boleh la like page aku kat link ni k.

https://www.facebook.com/AdiellaLovelyHouse?ref=hl atau pun search je kat FB tu Adiella Lovely House dengan profile picture seperti gambar di bawah.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan