SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Sabtu, 5 Oktober 2013

AKHIRNYA SAMPAI JUGA - Barang ditunggu2 da sampai......

Berbunga riang hati ini siapala yang tahu kan... Mane tidaknye,barang yang ditunggu2 da sampai... Lega. Terima kasih ye GD Express walaupun sepatutnya khamis lagi aku da terima. Haa..ni kira oklah hari ni, kalau semalam tnyla yang jawab telefon kat gdex jb, suara aku... erm... biaselah kan klu kite tgu barang sehari lom smp ok lg. Bile da msk dua tu yang mula la aku call sane sini...Takyah aku sebut sebab musabab lambat sebab aku bersyukur sgt barang da smp :-)

Inilah dia.... skirt. Inilah permulaan aku menjadi supplier lak.......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan