SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 31 Mei 2010

GILIRAN MAK AKU PULAK DATANG.......



















Kalau korang tengok dalam minggu ni, jadual aku penuh sangat....... khamis 27.05.2010 malam, mak aku ngan adik lelaki aku datang. Naik bas je. Ye la, mak aku Jumaat je cuti, Sabtu Ahad keje. Aku leh nak amik cuti jumaat, tapi mak nak datang kena tunggu adik lelaki aku yang 13 tahun tu cuti gak baru leh datang rumah. Kalau ponteng, kena rotan nanti. Mak sampai dalam kul 9.20 malam, aku amik kat 'busstop'. Pastu ingat nak ajak makan kat Bistro, Taman Universiti, Skudai, dah tutup lak. Jadi, bawaklah kat tempat lain. Masing2 dah lapo, tak sempat aku nak 'snap' gambar dah serbu...... Pe lagi, makanlah......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan