SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Jumaat, 21 Mei 2010

PEPAGI DAH MAKAN MC.D


RM4.50 (belum tambah 'service tax')

Hehehe. Pagi ni aku pau suami aku beli Mc.D.Ala.......isnin kan dah gaji, apa la sangat. Kite orang memang biasa camni, tak aku pau die, die pau aku. Adatlah berumahtangga, cuma rumah aku je belum ada tangga. Nanti ingat pun nak pasal tangga la wat stor kat atas bumbung, lulus tak erk agaknya. Takpe, tu aku serahkan pada yang pakar. Aku biasa amik yang takde telur (citer pasal Mc.D tadi tau, bukan yang lain, tau la malam tadi malam jumaat, jangan fikir yang bukan2 k.hehehe.), suami beli ada telur, bantai je la. Bukan pe, telur tu cam telur rebus, aku tak gemar sangat, tapi dah ada telan je la. Sedap gak. Hehehe. K la, mentang2 tengahari jumaat ni rehat lama, so aku rasa nak jalan2 gi beli barang sikit kat Plaza Pelangi. Cau Cin Cau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan