SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Ahad, 21 Mac 2010

HAI.......SAYA KEMBALI BERAKSI

Hehehe, jangan salah anggap ngan kenyataan tu, aku sebenarnya sejak kerja tempat baru ni buzy memanjang, maklumlah baru nak kenal a,b, c, balik. Lain tau kat tempat baru, walaupun kite ni dah sangat2 berpengalaman. Bila kat tempat baru tu orang kata baru nak panas enjin la katakan. Lagipun semangat bekerja tu masih segar, tu yang dok ingat keje je, nak chatting2 ni, facebook ke, blog ke dah takde masa. Hehehe. Bukan takde masa, lom sempat cari parking tuk luangkan masa tu. Ni ha, cam sekarang, semalam aku dok buat keje yang nak keje hantar isnin pagi. Mana taknya, jumaat petang dah time lepas office hour baru minta, bak kata budak office aku, mendapatlah jawabnya sabtu ahad kene keje, tapi bukan overtime tau!Sebenarnya banyak citer aku dah terlepas ni, so akan2 datanglah baru aku story benda2 lama tu k. Sekarang ni citer terkini, hot n sensasi la yang best kan? So aku pun tak tau nak mula cam ne. Ingat esok2lah sebab aku ni guna broadband top up, sat lagi abis masa da. time out. so ni just salam perkenalan je dulu.

2 ulasan:

  1. lamanya menyepi farah...lindu kami tau...cepat2 la beraksi yer..nak tgk n3 terbaru..

    BalasPadam
  2. tau pun cam ner rasanya kite rindu kat blog dia.hehehe

    BalasPadam