SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 28 April 2010

JAM ANTIK KU

Jam ni kalau diamat-amati cermin depan dia dah tanggal sebenarnya. Sebenarnya jam aku yang lawa kat rumah ni dah cam tak leh nak guna, jadi jam yang 'patern' lama ni la gak yang tahan lasak aku guna balik. Tu la, dulu tak pandang, 'time' perlu jam ni gak yang aku pakai. Hehehe. Bukan pe, saje 'snap' waktu aku bangun pagi tadi. Kira dah terlambat tu. Ye la, malam tadi banyak aktiviti suri rumah yang aku buat, suami lak ada kerja kat UTM, kul 4.00 pagi baru balik, Adif lak tido awal, mulalah aku masak, basuh baju (biasa basuh seminggu sekali - almaklumlah wanita bekerja- Hehehe, alasan), layan FB, tengok TV. Tu yang bangun set jam kul 5.00 pagi kul 5.30 baru 'terbangun'. Hehehe. Letih sangat la kononnya ni.

1 ulasan:

  1. mak ai awainyer bangun...hjr pkl 6 br terkial2 nak bangun...hehehe...sbb tu tiap2 hari lewat...hahaha

    BalasPadam