SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 2 Oktober 2013

SYUKUR SEGALANYA DIPERMUDAHKAN - Aku dah dapat geran.... Yuhu....

Syukur sangat...sebab segalanya dipermudahkan hari ni. Aku dah dapat geran rumah tau... Erm...lega sebab dah tak risau nak bayar rumah, kereta pun sama, dah dapat geran.. Eh!!! jangan silap... dapat geran tak bayar rumah tak bermakna aku takde hutang. Hehehe. Sebenarnya memang aku dah settle kan rumah & kereta tapi sebab aku jadikan satu loan, iaitu buat personel loan, bank rakyat... boleh la... keje kerajaan dapat interest murah, so aku rase inilah yang terbaik. Ikat still 20 tahun lagi cume tak perlu risau sebab bila gaji tu da siap2 tolak dari slip...tak la tertunggak atau sebagainya nanti kan :-)


Ada bahagian yang telah dipadam & diubahsuai bagi tujuan keselamatan...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan