SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Ahad, 6 Oktober 2013

CINTA 4 SEGI - Dasyat gak kan....

Erm.. biasalah tv lom siap2 balik dari rumah  Shamer, so aku dok melayan citer kat netbook ni je la kan... Feel sakan aku semalam tau, tersenyum memanjang. Mane taknye menonton citer Love You Mr. Arrogant, buat mase 6 episod ni aku boleh kata terbaik la.. Syok, sweet je tengok. Bukan pe, feel tu sampai la katakan. Berangan tak sudahla kite ni. Hahaha. 

Haa... siang tadi lak layan citer Kampung Girl... ok lah gak, kelakar pun ada. Cam budak kecil lak bercinta, siap nyanyi2 lagi tu. Best.... Oh, indahnya... romantik gitu. Tapi.. aku tak sangka lak dalam citer tu sampai de permainan cinta 4 segi...Wow!!! macam mane pulak tu kan? Ainnur suka Ashraff, Ashraff suka Ain, Ain suka Abang Faizal, Abang Faizal suka Ainnur... ntah apala ending citer ni ye, seminggu sekali je pulak tu. Aiii tak sabarnya. 

Takpe, stay cool, tunggu je http://www.moviesinfobsyok.net/p/slot-akasia-tv3.html updatekan citer tuk aku... Hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan