SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Isnin, 11 Januari 2010

LEBIH KURANG 2.00 PAGI MENONTON UPIN & IPIN

Aku pun tak tau la nak cakap cam ne, tapi kalau la takde cd2 ni, dah lama upin & ipin jadi filem paling laris & top di malaysia kot. Mana taknya, family akulah yang pasti akan menempah tiket wayang hari-hari. Aku sampai tak terkira berapa banyak kali dah tonton upin & ipin tu. Bayangkanlah setiap hari adalah dalam sebulan selepas beli cd tu, 2 kali sehari aku kena bukak dek kerana anak aku yang baru sorang tu nak tengok. Kul 6.00 pagi & 7.00 malam. Setiap hari. Yang terbaru ni dia terbangun malam, menangis, aku dah tak tau nak wat pe, buka upin & ipin, terus suka. Esoknya kul 6.00 pagi dia dah minta buka. Malam tadi kul 7.00. Aku rasa nak minta penerbit or yang buat citer upin & ipin ni buat cd A, B, C la. Senang tuk bebudak belajar sebab anak aku tu leh ingat setiap citer dalam tu. Bunyi monyet, ayam, angsa, bab takut, menanyi dan lain2 la. So, aku fikir kalau ada cd cam ABC, 123 ok kot.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan