SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Khamis, 7 Januari 2010

TERINGAT KAT PELAJAR PRAKTIKAL

Time2 cam ni teringat lak aku kat pelajar praktikal. Bukannya apa, aku ni da takde keje sangat kat jurunilai ni. Kena cari kerja sendiri, buat kerja2 runcit sebab aku ni tak biasa tak buat kerja, bosan kalau takde keje ni. Maklum ajelah tempat aku dah diganti, tinggal menanti hari untuk berundur diri je dari sini. Sebenarnya ramai dah pelajar praktikal yang jumpa sepanjang aku kerja di jurunilai bersekutu ni. Darilah aku kat jurunilai Tampoi sampailah kat Wisma Daiman ni, seingat aku ada nama Tuti, Shikin (adalah dalam 3 orang nama sama shikin ni), Lily, Mas (2 orang adik beradik), Diana, Anis, Anisah, Joanne, Yana, Ben dan banyak lagilah. Janganla marah ye adik2 kalau akak awak ni tak tersebut namanya. Semoga semuanya akan elok2 sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan