SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 8 Jun 2011

MAMA SAYANG ANAK-ANAK MAMA.......

Dalam mengejar sesuatu dan memastikan apa yang kita rancangkan berjaya kadangkala kita terlupa seketika tentang orang-orang disekeliling kita terutama keluarga yang rapat sangat dengan kita. Pernah aku tersedar yang aku telah abaikan beberapa tanggungjawab penting dalam kehidupan ini. Masa2 yang berharga ini telah aku persiakan demi mengikutkan kehendak diri. Syukurlah aku sedar sewaktu ianya belum terlambat. Di sini aku nak menyatakan kepada keluarga aku terutama anak-anak, suami dan ibuku, yang aku sayang kalian semua. Sayang sangat. Aku akan cuba dan pastikan selepas ini apa yang termampu aku lakukan, aku penuhi. Tapi hanya satu pintaku fahami aku sebagai seorang ibu, seorang isteri dan seorang anak yang bekerja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan